sâmbătă, 11 iulie 2009

Kitty Boogers

Îmi spune şi mie cine dracu' mi-a furat inspiraţia ?
Chiar nu mă simt în moodu' ăla de a posta ceva de un random absolut.
*grins*
A propos de prăjituri, m-am întâlnit cu foarte mulţi colegi de clasă în ultima vreme. Mare parte dintre ei au să îmi lipsească. Mare parte, nu. Au să îmi lipsească cei doi fii a lui Satan. Şi Bogdan. Şi celălalt Bogdan. Cel de-l treilea Bogdan nu are să-mi lipsească însă. În schimb am să am 21 de fete în viitoare mea clasă de la liceu. Sper ca măcar 1-2 dintre cei foarte puţini băieţi ascultă Godsmack sau măcar Disturbed. Dacă nu, îi conving eu. Mă pricep la asta. Adică, am convins o persoană care asculta doar Snoop Dog să asculte doar System of a Down. Lucru de care mă simt foarte mândru. În curând am să conving acea persoană să îşi achiziţioneze un bas cu scopul de a mă acompania în timp ce eu cânt Van Halen - Eruption. Sunt persuasiv, ştiu :"> .
***
Mă învaţă şi pe mine cineva să trollui într-un mod cât mai eficient ? Anyone ?

***
Untill next time, I wish you all some rubber bullet kisses.

2 comentarii:

  1. Cred ca am vazut niste troll'uri epice pe ED.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

    RăspundețiȘtergere